Osastotoiminta

Toimintasuunnitelma 2019

Kevät- ja syyskokoukset, ilmoitus Rakentajalehdessä. Hallituksen kokoukset joka kk:n ensimmäinen keskiviikko, sekä useimminkin tarvittaessa (ei kesä-, heinä- ja elokuussa).

YLEISTÄ: Osasto pyrkii parantamaan jäsentensä ja heidän perheittensä hyvinvointia edunvalvonnan, erilaisten virkistystapahtumien sekä koulutusten kautta.

Jäsenillä on mahdollisuus hyödyntää rantapaikkamme tiloja ja Haukkajärven antimia osoitteessa Raminpolku 24 Kouvola (Kallioranta)

TAPAHTUMIA v.2019: -kevätkokous, pilkkitapahtumia, mahdolliset osastojen 579 ja 60 väliset, samalla ratkotaan myös osastojen mestaruudet.

Rantapaikan tapahtumia: Siivoustalkoot sekä mahdollinen ammattikoululaisten toimintapäivä toukokuussa. Veteraanikerholla on omia tilaisuuksia.  Kesäteatterissa käynti, siimakalastuskilpa osaston jäsenille rantapaikalla, sekä mahdollinen toiminnallinen perhepäivä rantapaikalla. (ideoita kaivataan) Talkoita mökillä, esim. saunaremontti. Osaston 90 vuotis juhlan järjestelyä.

Osaston jäsenretki  kesä-, heinäkuun vaihde.

Tarkemmat ilmoitukset virkistystapahtumista KOUVOLAN SANOMIEN järjestöpalstalla, sekä internet-kotisivuilla. Tervetuloa mukaan toimintaamme.

Vahvistettu syyskokouksessa 2018